Nieuws
> Mobiele versie SalesBooster bestelsite beschikbaar
> Mei 2011 goede maand voor SalesBooster bestelsites
> Teller op uw bestelsite
> Jolide boven de 131.000 internet bestellingen
> Migratie naar Delphi XE
> Vernieuwde bestelsite van Jolide online
> Aantal Domino's in Belgie loopt terug
> Versie 6.15.10 in test fase
> Beëindiging werkzaamheden Vhikaash
> testen
<<<678910>>>

Telefoonherkenning werkt

Sja, we hadden dan wel CAPI in SalesBooster Enterprise ingebouwd, maar dat wilde niet zeggen dat het ook allemaal goed werkte. Bleek natuurlijk niet te zitten in SalesBooster, maar in het modem.

 
Sja, we hadden dan wel CAPI in SalesBooster Enterprise ingebouwd, maar dat wilde niet zeggen dat het ook allemaal goed werkte. Bleek natuurlijk niet te zitten in SalesBooster, maar in communicatie met het modem.

Die problemen hebben we nu ook onder controle. We hadden 3 verschillende modems geprobeerd. Allemaal gaven ze problemen. We begonnen zelfs aan een fout in SalesBooster te denken. Niet dus, alle modems bleken fouten in hun drivers te hebben. Allemaal slordig geprogrammeerde drivers!.

Enfin, CallerID werkt nu en werkt nu bij 10 klanten. Ziet er mooi uit. Je krijgt het nummer van de klant op het scherm en daarna is een (1!) druk op de knop voldoende om de  gegevens van de klant in te vullen.

SalesBooster wordt nog steeds sneller! Is dat mogelijk (zo'n snel programma)? Blijkbaar!
 
Printversie
Contact
Wilt u e-mail aan Dymos Software BV sturen? Klik hieronder op de link naar het formulier.

Taal Nederlands Engels
>Home >Contact >Zoeken >Terug
 
Salesbooster © Dymos Software BV 1996 t/m 2014. Salesbooster Enterprise is een product van Dymos Software bv.
Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik van deze site a.u.b. de disclaimer en het privacy reglement.
>INLOGGEN >OVER ONS >ZOEKEN
Nederlands Engels