|
Test Terugmelding klanten geslaagd! |
|
SalesBooster gebruikers met een eigen website hebben wellicht al eens te maken gehad met het probleem dat een bestelling van het internet niet door komt. Internet bestellingen komen immers via een email binnen en dat KAN fout gaan. |
|
SalesBooster gebruikers met een eigen website hebben wellicht al eens te maken gehad met het probleem dat een bestelling van het internet niet door komt. Internet bestellingen komen immers via een email binnen en dat KAN fout gaan. Nu biedt de Content Manager u gelegenheid e.e.a. in de gaten te houden, maar als je even niet oplet, dan zit een klant (veel) langer te wachten dan als hij/zij telefonisch bestelt. En dat is niet de bedoeling.
Het is probleem dat maar weinig voorkomt (sommige gebruikers lezen wellicht voor het eerst dat dit probleem zich wel eens kan voordoen) maar het kan gebeuren.
Daarom hebben we een versie ontwikkeld waarmee dit probleem is opgelost. Uw klant krijgt niet langer een mail van uw website, maar van uw PC in de zaak. Pas als de bestelling is afgedrukt, krijgt uw klant een bericht dat zijn/haar bestelling is ontvangen.
Situatie juni 2007: Spareribline in Delft, Jolide in Houten en Utrecht, Bezorgbeer Rotterdam, Stars in Hellevoetsluis geen problemen. Volgende: Bezorgbeer in Barendrecht en La Lanterna. |
|
|
Printversie |
|
|